تمیز کردن پرده ها در خانه
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

 

نحوه تمیز کردن پرده ها

آیا برای یک تمیز کردن بزرگ آمپول می شوید؟ پس قطعاً لازم است که روش های پنجره دانه انداختن به پنجره چک لیست تمیز کردن فنر خود را اضافه کنید ، زیرا آنها می توانند گرد و غبار و آلودگی زیادی را جمع کنند و اغلب در تمیز کردن معمول فراموش می شوند.

 

شما می خواهید تلاش های تمیز بهاری خود را به حساب آورید ، درست است؟ سپس باید بدانید که چگونه پرده ها و پرده ها را مانند یک حرفه ای تمیز کنید.

 

برچسب را بررسی کنید

قبل از هر کاری ، برچسب مراقبت از پنجره های درمانی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا سازنده توصیه می کند دست شستشو ، بخارپز ، جاروبرقی یا تمیز کردن خشک شود و آیا قرار دادن پرده های خود در ماشین لباسشویی ایمن است. دستورالعمل های مراقبت را برای بهترین روش تمیز کردن پرده های خود به حرف دنبال کنید. در غیر این صورت ، ممکن است به جای تمیز کردن ، در حال خرید درمان های پنجره باشید.

 

 

 

تست نقطه ای انجام دهید

اگر بهترین روش برای تمیز کردن پرده های خود با بخارپز ، در ماشین لباسشویی یا با شستن دست است ، می خواهید یک آزمایش نقطه ای را در یک منطقه نامشخص انجام دهید. برای بخارپزها ، باید قسمت کوچکی از پرده خود را با بخار تمیز کرده و بگذارید تا کاملاً خشک شود تا مطمئن شوید که پرده ها بی رنگ نمی شوند. با استفاده از ماشین لباسشویی یا شستن دست؟ شما باید بخشی از پارچه را که خارج از دید شما است آزمایش کنید تا ببینید آیا با مواد شوینده شما سازگار است یا خیر. باز هم بگذارید تا لکه کاملا خشک شود تا قبل از شستن صفحات کامل نتایج نهایی را ببینید.

پرده ها را با دست یا داخل واشر تمیز کنید

پرده هایی که باید با دست شسته شوند را می توانید به همان روشی که ظروف ظریف را با دست می شوید تمیز کنید. مراحل زیر نحوه تمیز کردن پرده ها در واشر را به شما آموزش می دهد:

پرده های خود را پایین آورده و هرگونه سخت افزار را بردارید.

به بیرون بروید و صفحه پرده ها را بیرون بریزید تا بیشتر از گرد و غبار خلاص شوید.

دستورالعمل های تمیز کردن برچسب مراقبت خود را دنبال کنید. اگر هیچ دستورالعمل شستشوی ماشین وجود ندارد ، از آب سرد و کمی مواد شوینده ملایم لباسشویی استفاده کنید. پرده های ظریف - مانند پرده های ساخته شده از توری - اگر شستن دست مشخص نشده است ، باید در کیسه مش بشویید.

بسته به ضخامت پارچه پرده ای خود ، فقط یک یا دو پنل را همزمان در ماشین لباسشویی خود تمیز کنید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که پانل ها تمیز می شوند و نمی خواهید واشر خود را بیش از حد بارگذاری کنید.

در صورت امکان پرده ها را آویزان کنید تا خشک شوند. اگر به دلیل حساسیت یا نداشتن بند لباس پرده های خود را در داخل خشک می کنید ، حوله ها را بگذارید تا آب قطره ای را جذب کند. اگر کفپوش های چوب سخت یا لمینت دارید ، ممکن است بخواهید کیسه های پلاستیکی زباله را زیر حوله ها قرار دهید.

قبل از آویزان کردن پارچه ، پارچه های خود را با استفاده از تنظیم پارچه مناسب اتو کنید.

پرده های خود را تمیز کنید

استفاده از بخارپز یکی از بهترین روش ها برای تمیز کردن درمان پنجره است زیرا کار بسیار ساده ای است. حتی لازم نیست پرده های خود را پایین بیاورید! بنابراین چگونه می توان پارچه را با بخار تمیز کرد؟

اطمینان حاصل کنید که بخارشوی شما دارای یک اتصال داخلی است.

دستورالعمل های پاک کننده بخار خود را دنبال کنید.

به همین راحتی

 

نکته: اگر پرده های شما قابل شستشو در ماشین هستند ، می توانید تمیز کردن آنها را با بخار انجام دهید. به خاطر داشته باشید ، ممکن است شستشوی ماشین نتایج بهتری داشته باشد.

پرده های تمیز خشک در خانه

در اینجا هیچ نکته ای برای DIY وجود ندارد. وقتی برچسب های مراقبت می گوید پرده های تمیز خشک هستند ، باید آنها را به تمیز کننده ها ببرید. روش های انجام خودتان می تواند وسوسه انگیز باشد ، اما در این سناریو از آنها با مسئولیت خود استفاده کنید.

 

 

درمان های پنجره خلاuum

جاروبرقی همراه با اتصالات بهترین روش برای تمیز کردن پرده ها و پرده ها به طور منظم است. سعی کنید درمان های پنجره خود را به صورت هفتگی یا دو هفته ای وکیوم کنید تا در بین تمیز کردن های دقیق ، تازه به نظر برسند. و مطمئن شوید که هر دو طرف را جاروبرقی می کنید!

با یک حرفه ای تماس بگیرید

ساده ترین راه برای انجام درمان های پاک پنجره این است که شخص دیگری وظیفه شما را بر عهده بگیرد. برای جویای خدمات تمیز کردن پرده و پرده تخمین رایگان بخواهید.

 

آماده اید که بهار خود را تمیز نگه دارید؟ این دستورالعمل ها را برای تمیز کردن پرده ها بررسی کنید و سپس برخی از نکات مربوط به درخشش پنجره ها را انتخاب کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: